FAQs

Welcome to our support portal

Meestgestelde vragen

  1. Waarom kan ik het artikel alleen aan mijn verlanglijstje toevoegen ?

    Kunt u het artikel niet in het winkelwagentje plaatsen maar wel op uw verlanglijst ? Grote kans dat u via Google op onze website terrecht bent gekomen. Google is erg goed in het vinden van oude linkjes van onze website. Dit product is niet meer voorradig. Mocht u hetzelfde product zoeken via onze eigen zoekfunctie zult u hoogstwaarschijnlijk het product ook niet vinden.

    Lees meer

Latest Questions

  1. Kan ik veilig afrekenen op de website van Baumsport ?
    U kunt in onze webshop veilig en vertrouwd afrekenen middels onze streng beveiligde HTTPS verbinding, te herkennen aan het slotje in uw browser. Zo weet u zeker dat uw gegevens optimaal beschermd zijn tijdens het plaatsen van een betaling. Daarnaast wordt onze webshop regelmatig streng gecontroleerd op eventuele beveiligingsproblemen.
    Lees meer
  2. Mag ik mijn bestelling achteraf betalen?
    We kunnen ons voorstellen dat u liever achteraf wilt betalen. Wij bieden de mogelijkheid om te kiezen voor betalen na ontvangst. Wij brengen hier GEEN extra kosten voor in rekening. U ontvangt enkele dagen na ontvangst een mail waarmee u de betaling kan voldoen.
    Lees meer
  3. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Bij Baumsport bieden we vele betaalmogelijkheden aan.

    Zo kunt u betalen via:

    • iDeal
    • Mastercard
    • Visa
    • Paypal
    • Fashion Cheque
    • Bancontact
    • Betalen na ontvangstĀ 
    Lees meer
  4. Hoe verstuur ik het pakket?

    Nadat u uw retour heeft aangemeld kunt u het pakket versturen naar: Baumsport by Milo, Smutsstraat 12, 7551HM

    U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U mag zelf kiezen met welke verzender u het pakket verzend.

    Lees meer
  5. Kan ik een artikel ook ruilen in plaats van retourneren?
    Uiteraard is het mogelijk om uw artikel te ruilen in plaats van te retourneren. Via "retour aanmelden" in uw account kunt u makkelijk aangeven of u het artikel wilt ruilen. Zodra we het pakket hebben ontvangen sturen wij het nieuwe pakket kosteloos naar u toe.
    Lees meer
  6. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is teruggestort?
    Heeft u uw bestelling retour gezonden? Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, zullen wij binnen 4 dagen de betaling terugboeken. Wij boeken uw betaling terug naar dezelfde rekening als waar uw bestelling mee betaald is. Mocht u met uw creditcard hebben betaald, zal het geld teruggeboekt worden naar de creditcard.
    Lees meer
  7. Krijg ik 100% van mijn aankoopbedrag retour gestort?
    Wanneer wij uw bestelling in goede orde retour hebben ontvangen, zullen wij het volledige aankoopbedrag aan u retour storten. Mocht blijken dat de producten gebruikt zijn en / of schade hebben die niet door ons zijn toegebracht (bijvoorbeeld door slecht verpakken van de retourzending), kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.
    Lees meer
  8. Hoe kan ik een retour aanmelden?
    U kunt een retour aanmelden via "mijn Baumsport" (onderaan de homepage). U kunt eenvoudig inloggen met uw mailadres. Onderaan uw accountoverzicht ziet u "retour aanmelden". U kunt u bestelling openen en artikel(en) selecteren die u wenst te ruilen of retourneren.
    Lees meer