FAQS

Bezorging Bezorging - FAQ

  1. QKan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
    A

    Wij versturen de bestellingen met Postnl. U kunt tijdens het afronden van de bestelling kiezen op welke dag u het pakket wenst te ontvangen.

  2. QMoet ik verzendkosten betalen?
    A

    U betaalt slechts € 4,50 verzendkosten wanneer het orderbedrag lager is dan € 50,- Wanneer het bedrag van de bestelling hoger is dan € 50,- berekenen we geen verzendkosten. 

  3. QLeveren jullie ook in het buitenland?
    A

    Wij leveren pakketten aan alle landen die vallen binnen de EU. Bestelling boven € 99,95 worden kosteloos verstuurd. We berekenen € 4,95 verzendkosten wanneer het orderbedrag lager is dan € 99,95.

  4. QWat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
    A

    Mocht u niet thuis zijn, zal PostNL standaard de volgende werkdag nogmaals bij u langs komen om de bestelling te bezorgen. Ook kan de bezorgen het pakket aanbieden bij de buren. 
    Indien u tijdens de tweede poging niet thuis bent wordt het pakket bij een PostNL afhaalpunt gebracht waar u zelf de bestelling kunt komen afhalen. U wordt hier per e-mail en de track & trace op de hoogte van gebracht.

  5. QKan ik de status van mijn bestelling volgen?
    A

    Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Mocht u tussen onze updates door benieuwd zijn naar de status van uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  6. QMijn bestelling is verzonden, maar ik heb niets ontvangen
    A

    Heeft u van ons een verzendbevestiging ontvangen, maar is er nog niets bezorgd? Wij verzoeken u in dat geval allereerst de track & trace van PostNL te controleren. Deze verschaft in de meeste gevallen duidelijkheid omtrent het uitblijven van de bezorging.

    Is er niets aan de track & trace af te lezen of heeft u deze niet ontvangen? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen zorg dragen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.